Fietser en loper

Ik ben een fietser die daarnaast aan hardlopen doet.

zondag 17 januari 2016

Wisselende weersomstandigheden

Harde wind, regen, zon en sneeuw het was allemaal aanwezig deze week.

Op maandag was het eerst nog droog dus toen maar wat een langere rit gedaan van bijna 56km.
Geen topdag dus was dat ook mooi genoeg.


https://connect.garmin.com/modern/activity/1011327649

Woensdagmiddag was het nogal nat dus besloten om dan maar voor het werk een korte krachttraining te doen, Zeven keer brug Ritsumasyl, 5 min herstel, 4x de brug, 5 min herstel en 7x de brug en toen direkt naar huis. Het was niet prettig weer dus was wat mij betreft iets minder dan een uur ook wel genoeg.


Vrijdagmorgen kreeg ik een vraag of ik vrijwilliger wilde zijn bij de Sipelloop en dat herinnerde mij eraan dat ik ook nog wel eens iets aan hardlopen doe. Mooi weer was het om te fietsen maar na het werk toch maar besloten om een rondje hard te lopen: 6km en dat ging op het gemak zonder problemen:
https://connect.garmin.com/modern/activity/1015499285

En toen kwam de sneeuw en het was prachtig weer dus dan staat er een rondje Zwette op de Atb op het menu. Het was genieten in het prachtige weer. Rondje was 25km en dat is op een atb ook wel weer genoeg wat mij betreft.










 https://connect.garmin.com/modern/activity/1017873925

Morgen maar eens kijken of het op de racer kan en mogelijk woensdag de eerste hoogtemeters en dus een intensieve training in en rond de Holterberg.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten