Fietser en loper

Ik ben een fietser die daarnaast aan hardlopen doet.

zaterdag 18 mei 2013

Net niet in de regen

Vandaag opnieuw geen fietsweer; vanmorgen 8 graden en regen...
Derhalve naar Oenkerk voor de Statenloop 10km. Voor de start regen en na de finish regen maar onderweg droog. Het kon net in de korte broek en korte mouwen wat ik meestal niet zo snel doe maar deze keer iets te optimistisch zonder lange mouwen naar Oenkerk gegaan. Maar het kon uiteindelijk net.

Het liep deze keer trouwens voor geen meter. Ik vermoed dat de intervaltraining van afgelopen woensdag mijn bovenbenen parten speelden. Blij dat ik er was uiteindelijk. Meevaller was dan weer de relatief lage gemiddelde hartslag zodat het toch een gelukte duurtraining is geworden. Mooi parcours daar rond Oenkerk, Roodkerk en Molenend. Hopen op betere benen morgen bij de fietstraining welke in de plaats komt van de Elfstedentocht omdat het morgen wel goed weer is in tegenstelling tot maandag.

Heel misschien woensdagavond nog even naar Lekkum voor de Bulleloop en verder na morgen rust tot aan Italie.

http://connect.garmin.com/activity/314253972

Geen opmerkingen:

Een reactie posten