Fietser en loper

Ik ben een fietser die daarnaast aan hardlopen doet.

zondag 21 juni 2015

Clubrit

Gister met 20 man een clubrit gereden. Mooie gelegenheid toch nog eens een wat langere rit te maken wat er dit jaar door het weer weinig van is gekomen. Zo weinig dat ik de langste afstand van de Dolomieten Marathon vermoedelijk niet ga doen maar de medio afstand. Met heen en terug start/finish kom ik dan ook nog aan 118km met 3200 hoogtemeters en dat lijkt me zeker dit jaar wel voldoende:
Gister op het gemak meegepeddeld. In Heeg koffiepauze met het gebruikelijke gebak:
In Bolsward nog even een fotomoment bij een sponsor:
https://www.strava.com/activities/329160018

Ook even bij kunnen tanken met een flesje drank. Hierna via oa Kubaard over de Slachtedijk:
Bij Boksum direkt door naar huis gereden want het stuk naar Goutum voor de start had ik s'morgens al gereden. Uiteindelijk 109km op de teller.

https://www.strava.com/activities/329160020

Later nog even gekeken bij de halve marathon bij de Mar A thon in Sneek. Toch wel leuk dus mss komende winter toch nog maar eens wat meer trainingsvolume maken mbt hardlopen en wellicht dan nog eens een halve marathon. Eens kijken of we de 1.45 kaap nog kunnen slechten (pr is nu 1.48). Maar dat is voor later alhoewel as woensdag de Doodloperloop 5km op het programma staat. Verder wat rustig aan deze week ivm Italie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten