Fietser en loper

Ik ben een fietser die daarnaast aan hardlopen doet.

woensdag 17 juni 2015

In de herhaling

De bedoeling was vandaag een wat langere rit gezien de positieve weersberichten gisteravond. En het was liefst 17 graden en het voelde een stuk aangenamer aan dan eerder. Derhalve in de korte broek vertrokken maar binnen 1,5km bleek dat je ook van een warme kermis thuis kunt komen: het waaide een halve storm. Een zeer respektabel gemiddelde van 20,6 na 1,5km noopte mij op het strijdplan aan te passen en wederom een 2 uurs training te doen. Een herhaling van gister op een kleine aanpassing na richting Wartena-Fonejacht maar voor de km's maakte dit niets uit. Maar omdat de wind uit een compleet andere hoek waaide ook heel veel stukken wind schuin tegen op de anti wind route.

Nou ja ik ben der nu wel klaar mee. Morgen de hardloopschoenen weer aan. Voor het komend seizoen zal ik conform de mening van de sportarts alleen maar fietsen met fatsoenlijk weer en bij mindere omstandigheden interval training hardlopend doen.
Daarnaast ga ik geen lange zware tochten meer rijden zodat we de aanpassing in de training eerst uit kunnen proberen op kortere ritten. Dus geen Otztalers, Dolomieten Marathon oid volgend jaar. in principe dan.

https://www.strava.com/activities/327223244

Nog een paar plaatjes van onderweg:










Geen opmerkingen:

Een reactie posten