Fietser en loper

Ik ben een fietser die daarnaast aan hardlopen doet.

maandag 15 juni 2015

Winterstop

Als ik niet zou deelnemen aan de Dolomieten Marathon 4 juli zou ik een winterstop hebben ingevoerd. Het wordt steeds lastiger nog wat motivatie te vinden met 13 graden en een harde koude wind.
Met beenstukken aan het toch nog op kunnen brengen te vertrekken voor een rit van zo'n 2 uur.

Leuk is anders maar goed in het kader van de sneeuwrit in 2016 misschien ook wel weer een goede mentale training. Omdat het dus niet mooi weer was kon ik wel weer eens langs de Zwette want daar zou het dan ook niet druk zijn en dat klopte slechts 1 wandelaar gezien:




Na Boazum richting Reahus om daar af te slaan naar Oosterend:


 Vlak voorbij Oosterend zag ik een bord richting Skrok. Deze weg had ik nog nooit genomen en bleek uiteindelijk in een smal betonpad over te gaan:

 Ik had eigenlijk verwacht in Oosterlittens uit te komen maar het bleek naar Wommels te lopen. Voorbij Wommels dan weer een pad langs het water wat in Itens uitkwam:

Via Spannum, Winsum, Baijum ging het uiteindelijk via het betonpad van Hoptille naar Blessum. Uiteindelijk kwam de route precies op de vooraf geplande 2 uur uit. Morgen nieuwe kansen, daarna lijkt het baggerweer te worden.

https://www.strava.com/activities/325890587

2 opmerkingen:

  1. Blijft maar een koude wind staan! Vanmorgen 6 graden op de fiets :-(

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De jas en beenstukken liggen alweer klaar. Het wil helaas niet "normaal" weer worden dit jaar. Kopie van 2013 trouwens met 1 verschil: deze keer geen sneeuw.

    BeantwoordenVerwijderen