Fietser en loper

Ik ben een fietser die daarnaast aan hardlopen doet.

zaterdag 28 januari 2012

Nieuw 21e eeuw pr

Vandaag naar Tzum voor een 10km; had me  voorgenomen op voorhand om vooral lekker te lopen ivm toch wat vermoeienissen afgelopen week. Tijd tussen de 54-55 was de bedoeling. Het was heerlijk loopweer, 3 gr en niet veel wind en het liep eigenlijk best wel lekker. Halverweg het idee dat ik wat wegzakte maar de km tijden bleven toch maar net boven de 5min (alles tussen de 5.04 en 5.10 behalve de 1e en laatste km) zodat het best wel lekker liep. Na 8,5km had ik nog genoeg over en even snel rekenen zou het zelfs met een behoorlijke versnelling mogelijk zijn m'n pr uit het 2e hardloopleven te verbeteren. Hartslag was max 188 in de laatste km en omdat deze km in 4.45 werd afgelegd kwam ik uit op 50.41 en dat was nog net 3 sec sneller dan Boksum afgelopen september. een onverwachte meevaller dus. Gemiddelde hartslag kwam uit op 170 en snelheid 11,8km/uur. Als de weersvoorspellingen kloppen en er nog niet geschaats kan worden dan maar wat extra hardlopen denk ik. As zaterdag Leeuwarden-Marsum-Leeuwarden. Mss maandag nog een rondje fietsen als het tenmiste nog niet te koud is.

http://connect.garmin.com/activity/145130421

Geen opmerkingen:

Een reactie posten