Fietser en loper

Ik ben een fietser die daarnaast aan hardlopen doet.

zondag 15 januari 2012

Toptraining

http://connect.garmin.com/activity/141829448

Slechts een kort ritje maar zeer waardevol want het gebeurt eigenlijk nooit dat ik een racefietser inhaal; vandaag wel en ook al gezien het feit dat dit met D1 hartslag gebeurde geeft dit gelijk een enorme mentale boost.
Vanweg het mooie weer en vrijwel geen wind gekozen voor wat kleinere paden oa langs het water zoals tussen Hoptille naar Baard, Oosterlittens en Winsum. Maar eerst nog door Blessum:
In Blessum kun je ook nog oefenen voor een eventuele Rond van Vlaanderen of Parijs Roubaix:
Hieronder gaan we langs het water naar Baard:
Na Winsum opnieuw door Baard en via Mantgum-Weidum-Goutum weer naar huis. 43km op de teller en lekker gereden.

2 opmerkingen:

  1. Als jij in D1 al fietsers inhaalt dan zijn we bij deze dus allemaal gewaarschuwd.........

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het was slechts 1 fietser...
    Maar ik heb wel het idee dat mijn conditie beter is door het hardlopen. Maar goed Parijs is nog ver dus ik ben benieuwd hoe het op termijn zal gaan. Maar het begint lekker en dat na maanden niet gefietst te hebben.
    Motivatie is ook weer terug en dat zal ook wel helpen.

    BeantwoordenVerwijderen