Fietser en loper

Ik ben een fietser die daarnaast aan hardlopen doet.

dinsdag 24 januari 2012

Op de grens van de buien

Vandaag op weg voor een duurritje; Eerst via de Boksumerdam:
Afstappen hebben we maar niet gedaan maar wellicht kunnen we hier binnenkort wel opstappen. 
Ik vervolg mijn weg via de Zwette en wellicht binnenkort een paar meter naar rechts kan dat ook.
Na Reduzum was het de bedoeling na Irnsum af te slaan naar Terhorne om dan via Joure naar Sneek te rijden, Maar de donkere luchten rechts van mij beloofden weinig goeds:
Ook vandaag zat er weer klimwerk in de route en wel de Oude Schouw die zowel heen als terug werd bekommen:
Omdat ik de afslag rechtsaf naar Terhorne negeerde reed ik even later Akkrum binnen:
Hierna kwam ik op onbekend fietsterrein, de parallelweg richting Heerenveen. Vlak voor Haskerdijken dan linksaf richting Tijnje. We passeerden oa Luinjeberd en Tjalleberd. Na Tjalleberd dan richting Gersloot:
Onderweg diverse keren wintergasten gespot:
Na Gersloot door Tijnje naar Oldeboorn om dan weer in Akkrum uit te komen. Via Raerd-Oosterwierum richting Weidum; hier was de grens tussen mooi weer en regen duidelijk te zien:
Helaas de bui nog net meegepakt en de laatste 10km in de (mot) regen gereden. Uiteindelijk 80km op de teller.
http://connect.garmin.com/activity/144250088

Geen opmerkingen:

Een reactie posten