Fietser en loper

Ik ben een fietser die daarnaast aan hardlopen doet.

zaterdag 7 april 2012

Hoezo is het al fietsseizoen?

4-5 graden, veel wind, hagelbuien nee dat is voor mij geen fietsweer dus ook vandaag en de komende dagen niet fietsen. Lang geleden dat ik eind maart begin april 2 weken achter elkaar niet heb gefietst.

Vanwege het weer dus geen Veenendaal-Veenendaal of Gemeententocht in Burgum maar een trimloop in de buurt te weten St JacobiParochie. Start voor de deur van de grote man van het hardlopen in Noord Nederland Jan Kooistra van: http://www.svfriesland.nl/

Nog  niet volledig hersteld van de inspanningen van vorige zaterdag en afgelopen week besloten rustig aan te doen. Er zat ook niet veel in vandaag moet ik zeggen en het liep niet al te best. Positief is dan dat ondanks de wind, alleen lopen tegen de wind, deels onverhard parcours ik niet door de ondergrens zakte en toch nog >11 gem kon lopen. Maar moeizaam ging het wel. Maar goed dat kan ook gebeuren. Uiteindelijk was het 10,5km en was in 56.40 weer binnen.
Het parcours was ondanks de mindere omgeving best mooi uitgezocht en en zaten een paar mooie stukken in. Petje af voor de orgamisatie. Fris was het wel; als je in april nog met lange broek, pet en handschoenen moet lopen....

http://connect.garmin.com/activity/165493533

Geen opmerkingen:

Een reactie posten