Fietser en loper

Ik ben een fietser die daarnaast aan hardlopen doet.

maandag 30 april 2012

We verklaren het fietsseizoen voor geopend

Vandaag dan eindelijk mooi weer en in de korte broek en later korte mouwen kunnen rijden. Doel was de Princenhoftocht. Afgesproken dat ik in Grou zou aanpikken om vervolgens de rit te rijden en vanaf de finish in Eernewoude dan weer naar huis. En zo gebeurde 123km leverde dit op:

http://connect.garmin.com/activity/173295276

Weinig wind in het begin en zo rustig via de Veenhoop-Beetsterzwaag naar de Stripe in Bakkeveen gereden:
Hierna meer wind mee en dat was niet verkeerd want de wind begon steeds meer aan te trekken. Het ging wel lekker ondanks het hardlopen van gister.
Na Eernewoude eerst met Tjeerd V tot afslag Wirdum gereden en daarna met een squadra-deinum renner verder naar huis. Pas op het stuk Weidum-Deinum pal in de wind voelde ik de bovenbenen nog agv gister.
Maar overall lekker gereden en nu maar wat vaker.

Onderstaande was wel verdiend mi:

Woensdag mogelijk naar Tecklenburg.

Nog 1 van onderweg:

2 opmerkingen:

  1. Thijs en ik hebben nog bij de Fietsfriezen in Eernewoude gezeten tussen 8.30 uur en 9.00 uur. Was jij toen ook al in Eernewoude?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nee, ik ben in Grou aangepikt. Achteraf hebt ik jullie in Grou nog zien rijden met de mannen van Stiens ( 2 Dobberieders).

    BeantwoordenVerwijderen