Fietser en loper

Ik ben een fietser die daarnaast aan hardlopen doet.

zondag 6 mei 2012

Verhuizen: NEE!

Ik moest laatst formulieren invullen bij een training en een van de vragen was: bent u bereid om te verhuizen? Uiteraard niet en nee ingevuld. Gister de Classcio Boretti gereden en mocht ik nog twijfel hebben is die gister wel definitief weggenomen en zal het antwoord met hoofdletters worden geschreven bij een eventuele nieuwe vraag.
Vrijwel alleen langs snelwegen, smalle en slecht onderhouden fietspaden en langs Schiphol. In het eerste deel alleen een mooi stukje met een klimmetje door een park en later een mooi stuk over het Kopje van Bloemendaal naar Zandvoort over de boulevard. Zandvoort uit nog een mooi stuk door de duinen maar dat was het dan wel. Het laatste deel tig stoplichten. Nee een waardeloze route en dat terwijl het me in 2010 erg meeviel en ik het een leuk parcours vond. Nu niet dus helaas en ondanks een prima organisatie zien we mij hier niet weer.
Toch weer 6000 deelnemers en zoals gemeld prima organisatie: wielershirt, verzorging onderweg, pasta na afloop, veel verkeersregelaars allemaal prima. Het weer was koud maar wel de hele dag droog. Op zich nog wel lekker gefietst ondanks het harmonica fietsen af en toe op de smalle fietspaden.
Ondanks dat het tempo een paar keer te hoog werd voor mij niet in de problemen geweest. Dat geeft toch vertrouwen dat het ondanks de weinige fietstraining toch nog heel aardig draait. Nog een weekend Sauerland en dan moeten we klaar zijn voor de Time-Megeve-Mont Blanc. Zin in en hopen op mooi weer.

http://connect.garmin.com/activity/175196671

Voor volgend jaar een noviteit: nog nooit gefietst maar volgend jaar zal er een trip naar de Tourmalet en omgeving worden gepland. Misschien volgend jaar wel ietsje meer trainen dan.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten