Fietser en loper

Ik ben een fietser die daarnaast aan hardlopen doet.

dinsdag 8 januari 2013

Nuovo percorsi Marcialonga

Marcialonga heeft een nieuw parcours gekregen, volgens mij agv werkzaamheden in de afdaling van de Passo di Rolle (vanaf de Passo di Valles) naar de finish in Predazzo.

Wat mij betreft prima want het oude had ik al gereden. Richting van Molina ook al een keer geweest maar daar linksaf afgeslagen voor de klim van de Passo Manghen  en nu gaan we rechtdoor om dan rechtsaf te slaan voor de klim naar Anterivo:
Hierna de Alpe di Pampeago en dat is even wat andere kost:
En daarna de lange klim van de Passo di Costalunga die ik daar 2x heb afgedaald (1x Marcialonga week 2008 en tijdens de Giro delle Dolomiti 2010) en dus nog nooit heb beklommen (wel van de andere kant):

Hierna afdalen naar Vigo di Fasso en terug naar Predazzo (14km) om over de finish te gaan en dan op voor de pasta party.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten