Fietser en loper

Ik ben een fietser die daarnaast aan hardlopen doet.

vrijdag 7 juni 2013

Historie schrijven

Ik ben er wel uit.

Ik heb maar 1 vraag aan een ieder:
-is er 1 renner die zowel een sleutelbeenbreuk heeft opgelopen alswel Trondheim-Oslo heeft gereden en ook nog winnaar is van de zeer hoog aangeschreven Trofee Grassedouble en ook nog de iets minder hoog aangeschreven Klasbak Trofee heeft gewonnen? Ik zeg NOG niet.
Deze prestatie lijkt me door niemand te evenaren dus zetten we alles op Klasbak Trofee 2015 waar voor het eerst dan in principe startnummer 12 zal zegevieren.

Om zover te komen moeten we zeer uitgerust aan de training beginnen en derhalve slaan we het fietsseizoen 2014 over. Althans tot 1 juli.
Het schema is gemaakt maar de bedoeling is op 21 juni de Snekermeer avond marathon te gaan lopen. En dan vanaf 1 juli 2014 start de voorbereiding op de KlasbakTrofee, in principe dan.

Voorlopig hield ik het vandaag noodgedwongen op wandelen: http://connect.garmin.com/activity/324119893

1 opmerking: