Fietser en loper

Ik ben een fietser die daarnaast aan hardlopen doet.

dinsdag 4 juni 2013

Ik ben een echte fietser

Toch nog na zo'n 28 jaar fietsen. Nooit eerder had ik een echte fietsers blessure maar nu eindelijk hoor ik er echt bij: sleutelbeenbreuk.

Ik was niet verrast want het voelde niet goed aan; in het mcl waren ze wel verrast dat ik al een week rondliep met een gebroken sleutelbeen. Maar achteraf pakt dit toch goed uit want de breuk zit op een plek die normaal gesproken geopereerd moest worden. Maar door die week konden ze zien dat het herstel al was ingezet ondanks dat het wel belast is geweest. Daarom geen operatie. Had er bijna nog hardlopen uitgesleept maar het was toch beter eerst 2 weken te wachten. Omdat ze bij het mcl wilden meedenken over de Dolomieten Marathon over 4 weken mag ik 14 juni al terugkomen om eea te bekijken.

Ik ben gematigd optimistisch. Voor nu voorlopig in de mitella; gelukkig wordt het prima wandel en terrasweer want dat lukt nog wel. Proost alvast!

 En vandaag 10,5km gewandeld in het mooie weer:
http://connect.garmin.com/activity/322777090

Geen opmerkingen:

Een reactie posten