Fietser en loper

Ik ben een fietser die daarnaast aan hardlopen doet.

dinsdag 18 juni 2013

We komen er weer aan

De vraag is alleen nog even hoe ver komen we gezien de weersvoorspellingen na morgen. Afin wie dan leeft die dan zorgt. Voorlopig boeken we weer vooruitgang want vandaag 60km. Wel een paar keer moeten stoppen om wat oefeningen te doen maar het was aardig te doen mede doordat het een keer niet stormde.

http://connect.garmin.com/activity/329769348

Het gemiddelde was nogal laag voor zover dat belangrijk is=niet maar in dat geval kan ik aanvoeren dat ik een deel met m'n vader heb gefietst. Op mijn vraag hoe snel zijn "brommer"nu eigenlijk ging was het antwoord: ik heb em laten afstellen op max 20 want dat is me snel genoeg. Mooi 79 jaar en geliijk heeft ie.

Ook kwamen we vandaag nog door Harlingen:

En bij Franeker werd ik nog verrast door de Hitzumer Hichte:
En ook was er een oefening waarbij een Awacs was betrokken. Deze een keer of 4 gezien:
Morgen de fiets naar de fietsenmaker in Steenwijk brengen. Als hij de fiets prepareerd voor Italie rijd ik een rondje Weerribben.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten