Fietser en loper

Ik ben een fietser die daarnaast aan hardlopen doet.

woensdag 30 september 2015

In principe gaat het anders

De laatste 4 jaar lekker in de rondte gereden en geen "moeilijke" trainingen gedaan maar meer van handjes op het stuur. Dat was wel voldoende om links en rechts wat cyclo's of beklimmingen te rijden.

Maar voor La Marmotte zal dat niet voldoende zijn dus hebben we maar weer eens wat viadukt training ingebouwd en dat zag er dan zo uit op het viadukt bij Winsum:

In het prachtige weer ondanks een fikse bries was het natuurlijk heerlijk weer. Normaal gesproken kan ik op zo'n 1,5km afstand van huis het aquadukt gebruiken maar dat is voor later. Aquadukt is een stuk zwaarder dus eerst maar eens proberen op het viadukt. Mogelijk kan ik in de toekomst een tandje zwaarder rijden, je weet het nooit.

Om in Winsum te komen langs het kanaal naar Dronrijp gereden:
Na het viadukt van beide kanten 4x te hebben bedwongen (hoeveel hoogtemeters zou dit eigenlijk opleveren?), nog een dik uur rond gereden om de 2 uur vol te maken. Ging eigenlijk wel lekker, alleen direkt na de kt wel even last van de rug. Zal wel gewenning wezen, althans dat hoop ik. Vrijdag maar weer een stukje denk ik gezien de weersvoorspellingen.

https://www.strava.com/activities/403398301

Geen opmerkingen:

Een reactie posten