Fietser en loper

Ik ben een fietser die daarnaast aan hardlopen doet.

vrijdag 18 februari 2011

Fietsenmaker

Het was de bedoeling vandaag langs mijn fietsenmaker te rijden om de ketting te vervangen welke al enige tijd was overleden. Tevens kon er dan een nieuwe 29 pion op ipv de 25 pion in het kader van oa de Koppenberg op 1 mei en eventuele muren in en rond Tecklenburg. Helaas was het niet mogelijk dit af te spreken want er kon niet op gewacht worden en de fiets moest van te voren gebracht worden. Daar voelde ik eigenlijk niets voor want dat betekende 2 x heen en weer rijden en uiteindelijk dan niet kunnen fietsen vandaag.
Uiteindelijk een compromis: in het filiaal Leeuwarden kon het wel op mijn manier. Half 11 afgesproken dus op de fiets in de kou erheen. Pion en ketting vervangen in pak em beet 8-10 minuten. Prima. Dan de rekening: 126,90 Huh? Pion63,-, ketting 39 euro en maar liefst 25 euro werkloon. Dat laatste lijkt mij nogal aan de ruime kant voor 10 minuten werk....

Maar goed na betaling weer vertrokken en via de Groene Ster naar Burgum om vanaf daar lekker voor de wind weer naar huis te rijden. Door die behoorlijke wind voelde het vandaag wel erg koud aan.Uiteindelijk 53km, avh hf 128 en avg cad 96.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten