Fietser en loper

Ik ben een fietser die daarnaast aan hardlopen doet.

zaterdag 29 september 2012

Jouster Merkeloop

Vandaag naar Joure te lopen; na de rugproblemen van afgelopen week had ik de 10 Engelse Mijlen uit mijn hoofd gezet en vond ik 12km eigenlijk al te lang. Maar goed toch maar proberen. Wel de rug was geen probleem maar er was toch weer een bepaalde uitstraling naar de benen (in het verleden met fietsen ook wel eens gehad) waardoor het stijf en vreemd aanvoelde.
Derhalve erg rustig aan gestart, de langzaamste openingskilometer ooit, en maar zien. Het bleef de hele loop voor het gevoel een moeizaam verhaal. Het parcours was mooi maar pittig met stukken onverhard in het bos en 2x een heel lang viadukt en de laatste km's behoorlijk wat wind tegen.
Uiteindelijk viel de tijd na een trage start met 1.06.20 nog erg mee en toch weer zo rond de 11/uur. Dat was dus nog een meevaller.
Nu kijken hoe het herstel gaat want morgen thuiswedstrijd in Boksum, de enige loop waar ik wandelend naar toe kan.

http://connect.garmin.com/activity/227949977

Geen opmerkingen:

Een reactie posten