Fietser en loper

Ik ben een fietser die daarnaast aan hardlopen doet.

vrijdag 26 oktober 2012

Elk nadeel hep zijn voordeel

Vanmorgen wakker geworden met erg veel pijn aan m'n nek. Opstaan was er een hele strijd en het bleek tot 11.20 bij elke beweging die ik maakte een verkramping die bepaald niet fijn aanvoelde, lees erg pijnlijk. Werken was geen optie vandaag dus vanmorgen al eerder afgemeld.
Om 11.20 was de maat eigenlijk wel vol; er blijft niet veel over als je niet kunt liggen, zitten staan of open....
Fysio gebeld en 5 min later was ik daar want er was een patient uitgevallen. Dat was dan voor mij een meevaller.

Het bleek dat er van achter het oor tot aan het borstbeen een spier loopt die het probleem veroorzaakt. Behandeling gekregen en ingetaped.
Autorijden was eigenlijk ook geen doen maar vooruit die paar 100m moet dan maar. In het begin weinig soelaas dus het was al wel heel snel duidelijk dat hardlopen vandaag zeker geen optie was. Vermoedelijk morgen ook niet zodat de voorbereiding op volgende week halve marathon niet helemaal goed verloopt.

Inmiddels 2 asperine's verder is het inmiddels vol te houden, dat is al wat. Vanavond dan maar wat vloeibare pijnstillers nemen.

O ja het voordeel in dit geval is: mijn achillespees en mijn lichaam krijgen nu wel rust..........

Nu hopen dat we kunnen slapen vannacht want natuurlijk zit die spier net aan de verkeerde kant.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten