Fietser en loper

Ik ben een fietser die daarnaast aan hardlopen doet.

zaterdag 20 oktober 2012

Laatste lange training voor de Berenloop

Was vandaag en dat spijt me niet want het is nog steeds niet mijn hobby van die enorme afstanden te lopen. Ook vandaag ging het weer moeizaam zonder volledig in te storten. Meegedaan aan de run Zuiderburen Loopt. Ingeschreven voor 15 maar vlak voor de start alvast 1 km gelopen. Hierna van start, best wel een leuk parcours en nooit geweten dat Zuiderburen zo groot is en mooie plekjes heeft was was nog nooit verder dan het begin geweest.
Over de brug langs water en de Waldwei richting Goutum, deel van de FVC loop door Goutum heen en hier de eerste verzorgingspost. Organisatie was zowiezo dik voor mekaar. Alle lof. Helaas waren er niet heel veel deelnemer op de langste afstand zodat ik alles alleen heb gelopen. Stond behoorlijk wat wind en er waren een aantal bruggen en viadukten te nemen. Na 11km kwam dan een stuk van 1,5km onverhard langs het kanaal en mini golfbaan. Dat was toch een beroerd stuk en niet echt egaal te noemen. Zwaar want ook erg nat.
Tot een km of 1,5 voor de finish nog een keer een lusje erbij gedaan en 1km voor de finish nog even naar Hempens en terug gelopen zodat ik uiteindelijk op totaal 18,2km uitkwam. Uiteraard de langste afstand ooit gelopen maar het beste was er wel af moet ik zeggen.

Nu afbouwen richting halve marathon op Terschelling over 2 weken. Ben benieuwd.

http://connect.garmin.com/activity/235157839

Geen opmerkingen:

Een reactie posten