Fietser en loper

Ik ben een fietser die daarnaast aan hardlopen doet.

dinsdag 9 juli 2013

Avondritje

Eerste keer sinds 2 jaar volgens mij dat ik weer eens op avond heb gereden; ik rijd meestal gewoon overdag maar sommigen schijnen niet te kunnen overdag. Dus me vandaag maar aangepast aan fietsmaat.

Daarom kwart voor 7 vertrokken, behoorlijk windje maar eerst wind mee via Goutum-Warga-Grou-Aquadukt-Akkrum. Hierna wat zijwind en wind tegen en dan is het wel handig dat je kunt afwisselen op kop:
Dat wisselen gebeurde zo ongeveer per minuut zodat je nooit alles hoeft te geven om de kop vol te houden en steeds net genoeg herstel hebt. Via Oude Schouw,Irnsum,Oosterwierum-nieuwe Zwettepad-Weidum weer naar huis maakte net als zaterdag weer 55km. Lekker gefietst.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten