Fietser en loper

Ik ben een fietser die daarnaast aan hardlopen doet.

dinsdag 16 juli 2013

Herstel/testritje

De dinsdagavond training werd door fietsmaat afgezegd omdat hij liever morgenavond met de TC de Fietsfriezen wilde. Daar had ik niets op tegen want dat lijkt me gezellig met een ploegje.

Maar omdat ik vandaag m'n fiets weer kon ophalen met  nieuwe groep:





vanavond toch maar even een testritje mede omdat ik met 2,5mm langere crancks ga rijden. Derhalve uurtje gereden langs Hoptille-Baard-Winsum:



 Het leek erop dat er niet veel wind stond vandaag maar de vlaggen stonden nog aardig strak. Op de Muur van Winsum de versnellingen uitgeprobeerd. Alleen het noodverzet bleek "aan te lopen" en aangezien ik dat verzet zeker nodig heb op de Ventoux moet dat nog even bijgesteld worden.

http://connect.garmin.com/activity/343542433

Eindelijk weer Campa en ook nog een Athena groep waarmee het ooit allemaal begon op mijn Concorde lang geleden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten