Fietser en loper

Ik ben een fietser die daarnaast aan hardlopen doet.

woensdag 18 september 2013

Rustige duur

Vandaag een rustig duurloopje van 8km. Meer om weer te wennen aan 3/4x per week te lopen. Ook was het niet verstandig na de tempoloop van zondag weer een snelle training te doen. Het liep verder wel ok, was goed hersteld van afgelopen zondag. Onderweg tussen Ritsumasyl en Marsum vermoedelijk een gesprongen waterleiding. De slootkant was al weggespoeld en de weg zat er aan te komen. Maar ja ik heb geen mobiel bij me als ik hardloop dus eerst nog maar 6km lopen en dan eventueel maar bellen. Maar toen ik op de terugweg was vanaf Leeuwarden zag ik al een politie wagen staan en was eea afgezet met pilonnen.

We gaan nu voor het eerst wat gestruktureerd trainen voor het lopen en dat is ook 1x per week een intervaltraining te beginnen as zaterdag want dan is er geen trimloop in de buurt s'morgens.

(Garmin geeft 7,4km aan vanwege te laat aanzetten...): http://connect.garmin.com/activity/377560973

Geen opmerkingen:

Een reactie posten