Fietser en loper

Ik ben een fietser die daarnaast aan hardlopen doet.

zondag 22 september 2013

Rustige duur

Het was vandaag nog mooi weer en blijkbaar vonden de fietsers dat ook want ik kwam horden racefietsers tegen en een enkele atb-er. En bij die racefietsers was een Klasbak. De sterkste van de Procee brothers dit jaar was al bezig met 2015. Hij deed even uit de doeken hoe het aanvalsplan eruit ging zien. Ik kan uiteraard geen mededelingen doen over deze vertrouwelijke info.

Enfin na bijgepraat te zijn mijn weg vervolgd en op het gemak de 10km volgemaakt. Moet nog even wennen fysiek 3x per week lopen maar conditioneel is het geen enkel probleem. Ik had ook met gemak nog een paar km erbij kunnen lopen. Maar omdat we in principe aan opbouw doen het bij 10km gelaten. Vervolg op woensdag. Dan weer intervallen. Zaterdag dan de 10km op de Jouster Merke en mss zondag de 10 van Boksum maar dat zou ook 5km kunnen worden.

http://connect.garmin.com/activity/379359469

Geen opmerkingen:

Een reactie posten