Fietser en loper

Ik ben een fietser die daarnaast aan hardlopen doet.

zaterdag 7 juni 2014

Ylst of all places

Vandaag maar weer eens de Garmin een route laten maken": +/-53km zou het moeten zijn. Moet kunnen dus vertrokken in een lekkere temperatuur maar weinig zon en een behoorlijk briesje. Maar goed de koolydraten van It Holt gister moesten wel opgebruikt worden natuurlijk. Die Holt sessie leverde in ieder geval ook nog een deelname aan Luik-Bastenaken-Luik op begin augustus.

Na Weidum-Oosterwierum-Boazum ging het naar Scharnegoutum en rondweg Sneek. Hier had ik enige twijfel toen ik bordjes Ylst-Joure zag staan. Dat leek mij behoorlijk uit de route eigenlijk en ik was zelf ook nog nooit op de fiets in Ylst geweest. Maar goed de Garmin gaf het aan dus vooruit maar. Vanaf Ysbrechtum Elfstedenroute naar Sneek en even later de Elfstedenroute naar Ylst.

 Zo kom je nog eens ergens. Vanaf Ylst kwamen we door het wereldberoemde Oosthem:


Nooit van gehoord en nog nooit geweest. Hierna kwamen we weer op wat bekend terrein zoals Folsgare-Oosterend-Hinnaard-Oosterlittens-Baard en via Hoptille-Blessum weer naar huis. Goed voor 56km.

Van fietsen val je af dat is me wel duidelijk toen de weegschaal vanmiddag 66.0 aangaf. Ik hoop derhalve vandaag te zijn gepromoveerd van de obisitas groep naar de overgewicht groep. Toch een leuk succesje naast een nieuw seizoensrecord kwa afstand vandaag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten