Fietser en loper

Ik ben een fietser die daarnaast aan hardlopen doet.

maandag 27 oktober 2014

Ochtenrit

Al in de ochtend vertrokken. Achteraf misschien beter wat later kunnen vertrekken want geen zon gezien. Die kwam pas toen ik net thuis was.
Maar verder geen verkeerd weer met een graad of 13-14. Wel wind en daarom maar de anti wind route Noord genomen met wat variaties.

Eerst naar Ritsumasyl
en dan via het water naar Deinum:

Na de brug rechtsaf naar Marsum om daar de anti wind route op te pakken. Op het hele erge gemak naar Franeker gereden:
In Franeker door het Schalsumerplan naar jawel Schalsum. Hier pak ik een stuk van de Ronde van Ried (lopen) welke binnenkort op het programma staat. In Peins sla ik deze keer rechtsaf ipv rechtdoor naar Slappeterp/Schingen:

Ik kom nu weer uit op de weg Dronrijp-Franeker. Ik kies ervoor om dit rondje nog een keer te doen en dus weer op weg naar Franeker om weer door Schalsum door te rijden naar opnieuw Peins:
Na Peins dan linksaf naar Schingen; een bijzonder drukke weg:
 
Na Schingen rijden we door richting Menaldum:
We pakken nog het rondje Marsum mee om dan weer via Ritsumasyl naar huis te rijden. Vandaag stond er 44km op de teller.
Maar even bekijken wat we woensdag gaan doen. Zaterdag mogelijk weer eens een loop meepakken: Heideloop in Heerenveen met als alternatief een Winterloop in Sneek op zondag.

http://www.strava.com/activities/212292235

Geen opmerkingen:

Een reactie posten