Fietser en loper

Ik ben een fietser die daarnaast aan hardlopen doet.

zaterdag 18 oktober 2014

Te weinig tijd

Dit had het weekend van 2 lange ritten kunnen worden als je naar het weer ziet. Zit er helaas niet in want morgen staat de moeder der aller derby´s op het programma en al heel vroeg zodat trainen er niet in zit.

Ook vandaag om half 2 al een afspraak net als half 7 dus vanmorgen dan maar vertrokken rond half 11 voor een kort ritje. Omdat er nogal wat wind stond besloten een korte intervaltraining te doen. Dat behoort zowiezo tot mijn favoriete trainingen, korte blokjes, dus geen straf. 10x 1minuut D2, gevolgd door steeds 2 minuten H. En die H is met zoveel wind nog lastig ook. Om de hf naar H te laten zakken in korte tijd was 17km/uur  met steeds de benen stil nodig.
Maar het fietste erg fijn en heerlijk getraind. Ik was alleen even de tel kwijt maar bij thuiskomst bleek op de Garmin file toch echt 10x 1 min D2 te staan. Slechts 40km maar wel lekker.

Reed vandaag op m´n pekelfiets, een Sensa, welke ik afgelopen weekend nog even voor een zacht prijsje kon scoren op MP. Uiteraard afgemonteerd met Campamano, Tiagra, en de fiets reed prima en het schakelen idem.

Komende week dan maar hardlopen als de weersvoorspellingen een beetje kloppen. Vandaag de Noorderfitrun laten schieten want die bleek om 14.00 te starten ipv normaal 11.00 uur.

http://connect.garmin.com/modern/activity/614760831

Oja ik zit nog steeds in een flow want ook vandaag niet ingehaald maar zelf wel iemand ingehaald:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten