Fietser en loper

Ik ben een fietser die daarnaast aan hardlopen doet.

maandag 18 juli 2011

Je zult maar fietser zijn

Vanmorgen naar het werk was ik fietser: gevolg als een verzopen kat om 7 uur gearriveerd. Vanmiddag was ik een fietser: gevolg om 15.50 uur heel erg nat thuisgekomen.

Nog even thuiswerken tot 1700 en daarna de loopschoenen aan; de buienradar hield het op buien dus regenjasje maar aan. Zelfde route als zaterdag op het programma maar dan omgekeerd. Bedoeling was ietsje sneller, lees minder langzaam te lopen en dat lukte prima. 7km in 38.30 (10,9 gemidd) en dat was 1 minuut en 49 sec sneller dan zaterdag. Best wel tevreden over en verder ook nergens last van. De laatste km in de stromende regen en dat was de derde keer vandaag zeiknat. Het zgn waterdichte en ademende jasje was niet wat het beloofde want ook het loopshirt was natter dan nat. Mss woensdag nog eens een rondje.

O ja was ik fietser had ik zeker niet getraind. Morgen weer de Tour:

Lijkt een etappe voor vroege vluchters met klimvermogen zoals Ten Dam, Mollema, Casar, Hoogerland etc. Gesink zal zich wel gaan sparen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten