Fietser en loper

Ik ben een fietser die daarnaast aan hardlopen doet.

dinsdag 25 oktober 2011

Nog eentje dan

Weer een nieuw rondje naar Weidum en via de Zwette weer terug en dat maakte 14km zodat we vooreerst er nog eentje bij moeten doen. Kon pas kwart over 5 weg en was 1.23 uur onderweg en dan blijkt het laatste deel al in de schemer te moeten. Een volgende keer toch maar een hesje en verlichting mee als het zo laat wordt en zeker als komend weekend de wintertijd ingaat.
Nu 3 rustdagen en zaterdag de Ronde over Ried.

7 opmerkingen:

  1. Al 2 dagen geen activiteit? Straks wordt voorsprong achterstand!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jawel gister fysio, vandaag tandarts, morgen boodschappenn, zaterdag dan een pr in Franeker!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een activiteiten... weet vanaf nu wat er moet gebeuren!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kijk maar uit: zoals het nu staat ben ik vanaf 1 januari full prof!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Daar kijk ik zeker naar uit! Op dit moment ben ik het al, maargoed dat mag nu niet wereldkundig worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. In dat geval verwacht ik elke dag een training van je.....als full prof heb je dan ook de tijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. klopt helemaal en train ook elke dag. Ben geen full prof, maar wel een rasatleet:-)

    BeantwoordenVerwijderen