Fietser en loper

Ik ben een fietser die daarnaast aan hardlopen doet.

woensdag 18 december 2013

Opzouten die moutainbikers


Omdat ik me opgegeven heb voor de:
volgende week zaterdag vanuit Oudehorne van 17km waarvan 95% onverhard leek het me toch wel handig nog even wat cross training te doen. Vandaar vandaag op locatie in de Groene Ster. Ik weet dat hier af en toe wel eens mountainbikers komen op woensdag (want ja de gemiddelde bankmedewerker is vaker vrij dan dat ie werkt) maar gelukkig regende het toen ik aankwam dus dan zitten deze mooi weer fietsers op zeker thuis naast de kachel.

Begonnen met een intervaltraining van 5x 1.30/1.30 op asfalt:

Halverweg werd het ook droog. Na zo'n 6km dan begonnen aan wat cross rondjes:






Jammer dat de mountainbikers de paden vernielen waardoor er veel sporen waren die uiteraard gevuld waren met water. Enfin zo'n 2,5km door het bos wat heen en weer gelopen langs de snelweg. Ik hoop dat er nog meer paden zijn want anders is het wel erg weinig.

Natte voeten en smerige schoenen was het resultaat:
Misschien volgende week nog eens proberen in het Leeuwarder bos.

http://connect.garmin.com/activity/417051440

Geen opmerkingen:

Een reactie posten