Fietser en loper

Ik ben een fietser die daarnaast aan hardlopen doet.

donderdag 22 mei 2014

Bulleloop Lekkum

Gisteravond was de Bulleloop in Lekkum. Geaarzeld, wel of niet meedoen want de loop van zaterdag nog in de benen en eerst nog 2 uur in de warmte gewerkt maakte een niet fit gevoel. 17km had ik zowiezo al uit mijn hoofd gezet.

Geen onweer op komst dus ook dat excuus kon niet gebruikt worden dus dan toch maar naar Lekkum voor 8,9km. Het was nog vrij warm en weinig wind en de afstand bleek gewijzigd te zijn naar 10km.

Ondanks de slechte benen toch maar gekozen voor een, hoe relatief, snelle start van zo´n 5.10/km. Dat lukte en daarna kon ik  zelfs op 5.00/km of minder uitkomen tot aan de finish. De laatste km zelfs 4.43/km en tot mijn eigen verbazing leverde dit een tijd van ruim onder de 50min op.....

Eerste 5km ging nog in 25.18 maar de 2e 5km dus een stukje sneller.

http://connect.garmin.com/activity/504282894

Wel lekker weer eens een "succesje" want het zelfvertrouwen was de laatste weken wel afgenomen. Nu op naar de 30km van St JacobiParochie volgende week in de wetenschap dat de snelheid dik in orde is.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten