Fietser en loper

Ik ben een fietser die daarnaast aan hardlopen doet.

zaterdag 23 maart 2013

Gevoelstemperatuur min 9, windkracht 7

Er moet iets goed mis met je zijn, of de achterstandspaniek is erg groot, wil je onder deze omstandigheden gaan fietsen. Alternatief was vandaag de Ronde Van St JacobiParochie te lopen.

Van te voren al bericht dat de halve marathon was afgelast, in de krant berichten over mogelijke bevriezingsverschijnselen dus niet echt uitnodigend om eruit te gaan. Maar het viel allemaal nogal mee, er was wat zon en behoudens de eerste kilometers niet koud gehad. Wel was het af en toe beuken tegen de wind maar dat ligt me bij het hardlopen een stuk beter dan bij het fietsen. Bij het fietsen kom ik niet vooruit maar bij het hardlopen gaat dat een stuk beter. Uiteindelijk zelfs nog sneller dan vorig jaar toen de omstandigheden een stuk aangenamer waren. 56min over 10,5km is voor mij prima in deze periode dus tevreden met het resultaat en weer de nodige punten gescoord in de clubcompetitie gok ik. En het was ook een mooi rondje om te lopen met een (klein) deel nog onverhard.

http://connect.garmin.com/activity/287664960

Morgen zowiezo niets en dan maandag maar eens kijken wat de voorspellingen zijn. Volgende zaterdag de Snerttocht vanuit Goutum maar mocht het echt snertweer zijn als alternatief hardlopen in Diever.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten