Fietser en loper

Ik ben een fietser die daarnaast aan hardlopen doet.

zondag 10 maart 2013

Merenloop

Vandaag aan de start bij de Merenloop al moet ik daar alvast wel bij bekennen dat dit niet zonder hulpmiddelen is gebeurt:
En omdat ik niet als een soort van Boogerd door het leven wil gaan: ik heb het verkregen via de plaatselijke supermarkt van de dienstdoende juffrouw.

Hele week al last van de rug maar gister 2 stuks genomen en daarna vloeibare pijnstillers in de kantine was het prima uit te houden. Voor vertrek naar Grou nog wel 1 genomen.
Ik had niet heel veel fuducie in een aardige loop maar goed ik had vooringeschreven dus toch maar op weg naar Grou.

Het was erg koud met nul graden, wind uit het oosten kracht 6 gevoelstemperatuur min 7dus het zou een zware expeditie gaan worden. Dit was volgens mij m'n 2e deelname. De eerste was pak em beet 25 jaar terug en toen liep ik de 14km waar je over diverse hekken moeten klimmen. Vandaag werd het de 10km. Zwaar was want oa het aquadukt moest heen en terug worden bedwongen:

Zo rond de 4-5km kwamen we dan de stukken weiland tegen waarvan met name het eerste stuk een enorme drekbende was waar het tempo aanzienlijk terug moest noodgedwongen.


Terugweg voornamelijk tegen de sterke wind in maar het liep eigenlijk prima dus geen problemen en in een voor mij prima tijd op dit parcours van 54.50 over de finish. Mooi shirt gekregen:
Nu is het afwachten hoe de rug zich morgen houd. En moeten we de schoenen nog schoonmaken...
En de Garmin gegevens: http://connect.garmin.com/activity/282654156

Geen opmerkingen:

Een reactie posten