Fietser en loper

Ik ben een fietser die daarnaast aan hardlopen doet.

woensdag 16 oktober 2013

Een loop met hindernissen

Vandaag weer een lange duurloop op het programma. Eerlijk is eerlijk: het toegenomen volume in de training begint merkbaar te worden. Het is even afzien maar we hopen er volgende maand wel profijt van te hebben. Op het tandvlees vandaag in het mooie weer. Derhalve weer in de korte broek.

Zwette rondje wat helaas2x werd onderbroken: eerst haalde ik een wandelende ex collega in en dus even een paar minuten mee gesproken en even later een of andere malloot die perse wil de weten waar de pijlen op het wegdek voor waren: "die zijn van de Roekeloop meneer" waren mijn woorden nog net hardlopend. Maar hij was hardnekkig want hij wilde perse weten hoe die rondjes dan liepen want er stond naast 7km ook 13km en 16km. Tja je kunt natuurlijk net doen alsof je niets hoord maar dat is ook wat onfatsoenlijk. Dus kwam ik weer tot stilstand om eea uit te leggen. Alvorens ie de volgende vraag kon stelen was ik dan wel weer vertrokken en kon ik mij moeizaam aan de 2e helft van het parcours beginnen. Het ging niet best maar uiteindelijk op 13,7km uitgekomen en toch nog een Pr...

http://connect.garmin.com/activity/391237399

As zaterdag nog 11km in de Westreen en dan komt het totaal deze week op 33km en dat is ook een PR!

Volgende week gas/km's terug ivm de Monnikenloop 16,1km.

2 opmerkingen: