Fietser en loper

Ik ben een fietser die daarnaast aan hardlopen doet.

woensdag 2 oktober 2013

Soms gaat het anders dan gepland

De bedoeling was vandaag 12km na de 11 van vorige week; het voelde allemaal een stuk beter dan afgelopen weekend zodat ik besloot er een lange ronde van te maken van 12km zonder afsteekmogelijkhedeb. Vol vertrouwen met wind schuin tegen op weg naar Boksum-Jellum en Weidum welk na 5km zoals gepland werd bereikt.
Vol in de harde wind naar Weidumerhout maar het marcheerde goed met zeer konstante km tijden. Langs de Zwette meest wind schuin mee en het liep lekker. Alleen na zo'n 9km begon ik te twijfelen of het wel 12km zou zijn aangezien ik nog steeds langs de Zwette liep en de kontainerhaven zeker nog zo'n 1,5km zou zijn.

Dat kon dan wel kloppen want na zo'n 10,5km was ik dan aan het einde van de Zwette en na ruim 11km bij de kontainerhaven. Het was mij te koud en te lang om wandelen na 12km en derhalve maar gewoon doorgelopen en vlak voor It Holt stond de teller op 14km. De laatste 600m dan wel gewandeld.
Kwa opbouw niet echt handig vandaag, aan de andere kant het liep wel aardig dus die afstand hebben we dan maar weer.

http://connect.garmin.com/activity/384594331

Geen opmerkingen:

Een reactie posten