Fietser en loper

Ik ben een fietser die daarnaast aan hardlopen doet.

maandag 7 oktober 2013

Schitterend fietsweer

Het kon eigenlijk niet beter met 18 graden, weinig wind en zon. Ik beloof dan ook dat ik volgend jaar als het rond deze tijd net zulk mooi weer is minimaal 70km pak op de fiets.

Voor nu was het intervaldag. Kreeg wat kommentaar afgelopen zaterdag in Kubaard dat ik wat beter mijn best moest doen en dat de tijden wel wat sneller konden. Nu ben ik wat gemakkelijk en loop ik liever lekker dan snel maar gister was er plotseling een laffe aktie bij de fietsconcurentie: er werd een snel loop parcours uitgezocht en een dag met bijna geen wind om dan een paar seconden onder mijn eigen 21e eeuws record uit te komen.
Dat gaf de doorslag, dit had ik net nodig: we gaan wat meer aan de snelheid werken en in principe de inzet vergroten....

Vandaag prachtig weer, eerst nog wat stijve bovenbenen maar verder liep het erg lekker: de 5 versnellingen van anderhalveminuut op tempo (13-15km/uur) gingen goed en de rustmomenten van anderhalve minuut ertussen nog beter. eerst bij 7km gelaten.Voor woensdag dan in principe een lange duurtraining.

http://connect.garmin.com/activity/387057909

Geen opmerkingen:

Een reactie posten