Fietser en loper

Ik ben een fietser die daarnaast aan hardlopen doet.

woensdag 9 oktober 2013

PR!!

Wat de concurentie kan kan ik ook of zoiets. Moet wel eerlijk bekennen dat ik van te voren niet exact wist hoeveel km ik zou lopen, wel was lange duur de bedoeling, laat staan dat ik iets wist van tijden.

Frisser dan wat we gewend waren (laatste keer korte broek?), veel wind en buien. Gelukkig slechts 1 minuut wat motregen gehad.  Tegen de wind vertrokken richting Marsum om dan af te buigen richting Dronrijp. Minimaal 12km zou dat dan worden. Maar het liep niet echt heel lekker in het begin daarom door It Aldlan gegaan met de mogelijkheid aan het einde weer richting Marsum te gaan. Maar toch besloten door te lopen naar Dronrijp omdat vanaf km 8 het voor de wind, oa langs het kanaal, zou gaan. Halverwege het kanaal had ik al besloten minimaal 14km en liefst 15km. Bij Deinum zaten we op 14,5km en omdat de brug open ging weer even een stukje richting Marsum en terug. Net over de brug bedacht ik dat ik 15,5km zou uitkomen. Nou ja dat is ook geen afstand dus toen nog maar een lusje bij Deinum om exact op 10 Engelse Mijlen (16,1km) uit te komen. Dat is ook de afstand op Schiermonnikoog 16 oktober (Monnikenlloop) dus daar zijn we wel klaar voor en dat is eerder dan verwacht.

O ja bij thuiskomst bleek het PR op de 10 EM met 46 seconden te zijn verbroken. Goede kans trouwens dat het op 26 oktober ondanks het zware parcours, onverhard en strand, duinen) opnieuw een PR wordt.

http://connect.garmin.com/activity/387937457

Geen opmerkingen:

Een reactie posten