Fietser en loper

Ik ben een fietser die daarnaast aan hardlopen doet.

vrijdag 10 april 2015

Herstelrit

Omdat de berichten bijna zomer waren een herstelrit ingepland. Nou viel de zomer nogal tegen met 16 graden en vlaggen die redelijk strak aan de mast hingen:
Nog een kort lusje aan de rit toegevoegd, normaal een uur, zodat ik op ruim anderhalf uur uitkwam.

Vlak voor Irnsum zou ik een renner gaan inhalen en dat zijn spaarzame hoogtepunten voor een renner zonder talant natuurlijk:
maar helaas vlak voor het moment supreme kwam er een renner van de andere kant en spijtig voor mij het was een ex collega:

dus ja toch maar stoppen ipv zelfvertrouwen te tanken met een geslaagde inhaal aktie. Na ruim een kwartier dan de weg vervolgd en via Irnsum, Raerd, Oosterwierum, Mantgum, Jorwerd, Hijlaard naar Boksum te rijden.

En soms zit het tegen maar soms zit het mee: in de laatste 2km een nieuw slachtoffer:
Wat er ook zou gebeuren deze kans mag ik niet laten lopen: erop en erover om zo met een euforisch gevoel Deinum weer binnen te rijden.

Morgen geen 8 fan Burgum gezien de buien welke aangekondigd worden op de buienradar. Wellicht 5km hard lopen bij de Rengersparkloop in Leeuwarden. Vervolg op de fiets waarschijnlijk maandag, vanaf woensdag wordt het dan weer prima weer (voor zolang het duurt in dit klimaat natuurlijk) zodat er op woensdag nog een flinke training kan worden afgewerkt in aanloop naar het Vlaanderen weekend.

https://www.strava.com/activities/282635604

Geen opmerkingen:

Een reactie posten