Fietser en loper

Ik ben een fietser die daarnaast aan hardlopen doet.

dinsdag 28 april 2015

Horrorlente

Dat woord kennen we nog van de voorbereiding 2013. Wel wat mij betreft is dat opnieuw van toepassing. Ook vandaag weer 9gr, harde wind en de 2 vallende buitjes hielpen me vandaag ook niet aan een euforisch fietsgevoel. Het enige wat nog ontbreekt is sneeuw maar ik sluit niet uit dat die ook nog komt omdat het vannacht op sommige plaatsen liefst min 9 was.

Ik was redelijk hersteld van gisteren, althans geen vermoeidheid, maar kon wel merken dat ik gister een tijdlang een veel zwaarder verzet moest trappen dan normaal. Derhalve toch maar even een herstelritje ingepland.

Keuze kwa parcours was er niet want Burgum om was te ver voor vandaag. Derhalve via Ritsumasyl naar Marsum en vanaf daar naar Menaldum:
Na verloop van tijd het bergverzet (29x23) maar erop om nog tot een acceptabel toerental te komen. Inmiddels het 1e buitje ook verwerkt. De bedoeling was door te rijden van Dronrijp naar Franeker en na 12,5km dan om te draaien en voor de wind terug te rijden. Maar ondanks een 2e buitje toch maar naar Franeker doorgereden om na 16km dan via Salverd-Zweins de wind mee te krijgen. Bij Dronrijp voor de kanaalroute gekozen en na een kleine ander half uur weer thuis. Eigenlijk ging het niet eens zo gek. Maar wat betere omstandigheden zou wel helpen. Ik geloof dat het in en na het weekend  beter zal worden maar waar hebben we dat eerder gehoord...

https://www.strava.com/activities/294116240

Geen opmerkingen:

Een reactie posten