Fietser en loper

Ik ben een fietser die daarnaast aan hardlopen doet.

vrijdag 1 mei 2015

Brr deel 53

Ok je kunt zeggen want je wilt het weer is redelijk konstant; dus ook vandaag weer 9gr. Vandaar in dubio gestaan: hardlopen of fietsen. Omdat ik de afgelopen dagen niets had gedaan, oorzaak weer, toch maar gekozen om een blokje te fietsen. Slechts windkr 4 dat gaf uiteindelijk de doorslag.

In volledige winterbepakking dan vertrokken voor een rondje Franeker maar dan om de West ipv Oost: dus eerst op weg naar Boksum:
Met wind tegen 2 blokken van 15min D2 gedaan met 5 minuten herstel er tussen. Vanaf Franeker dan voor de wind weer naar Dronrijp om via Hatzum en Hoptille het betonpad naar Blessum te nemen:







En 2km later waren we weer thuis na een rit van 1 uur en 39 minuten.


Dit weekend zondag slecht weer en morgen zou het mee vallen. Waarschijnlijk dus morgen weer een rondje.
Ook nog een afspraak gemaakt voor de SMA. Deze keer geen fietstest maar op de loopband:

 De maximale inspanningstest kan ook op de loopband uitgevoerd worden, maar dan adviseren wij daarbij ook een ademgasanalyse tijdens de test om de maximale zuurstofopname en het omslagpunt nauwkeurig te laten bepalen. Dit laatste kan alleen op onze hoofdvestiging in Heerenveen.

Ben benieuwd hoe dat gaat mbt ademgasanalyse en of de test beter bevalt dan op de fiets waar ik een pokke hekel aan heb. De uitslag van de rest kan ik alvast wel invullen: daar gaan we weer en die riedel ken ik nu wel.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten