Fietser en loper

Ik ben een fietser die daarnaast aan hardlopen doet.

vrijdag 22 mei 2015

De weg omlaag

Sommigen hebben het over de weg omhoog maar daar is bij mij sinds gister geen sprake meer van. In principe gaat het roer om:

De eerste liters zijn zonder problemen weggewerkt. Om het effekt nog wat te vergroten vandaag ook maar weer de fiets gepakt. Vanmorgen al redelijk weer ondanks een aardig briesje maar toch kunnen starten in de korte broek. Op weg naar Ylst waar de wereldberoemde bouwer van Force Wheelz nog even de handgemaakte wielen kon checken:
Alles wind tegen naar Ylst toe en na 30km dan gearriveerd.






Na de controle weer vertrokken en via Ysbrechtum en wat gehuchten richting Oosterend:

 Uiteindelijk kom ik uit in Oosterlittens, bekend van het peloten op het plein .
 Op weg naar Winsum pak ik nog de nodige hoogtemeters waarna er richting Dronrijp wordt gekoerst.
 Na Hoptille pak ik het binnenpad naar Blessum.

Na 66km was het mooi geweest. Mss morgen nog een heel klein stukje voor het afbreken kan beginnen en mogelijk zondag ook om eea weer goed te maken. Voor pinkstermaandag staat dan nog een duurtraining van 150km op het programma mits het weer dat toelaat.

https://www.strava.com/activities/309343222

Geen opmerkingen:

Een reactie posten