Fietser en loper

Ik ben een fietser die daarnaast aan hardlopen doet.

zaterdag 2 mei 2015

Het moet niet gekker worden

Vanmorgen was het om 9 uur 9 graden. Nog even gewacht maar later was het 8 graden dus toch maar gestart omdat ik gemerkt had dat er niet al teveel wind stond.
Eerst even een km of 5-6 inrijden om daarna weer 2x 15min D2/5min herstel te doen. Bij Weidum haalde ik een bekende in (jawel alweer) te weten Piet Rofiteur. En het wordt steeds gekker maar ik tegenwoordig al renners in het wiel zitten! Overnemen ho maar maar dat was niet erg want ik begon net aan m'n eerste D2 blok. Vlak voor de afslag legde Piet het loodje. Ik sloeg rechtsaf en Piet had wel in de gaten dit is onbegonnen werk en ging rechtdoor.

We vervolgd dus via Mantgum-Baerd-Winsum-Franeker. Vlak voor Franeker in het 2e D2 blok alweer iemand ingehaald. Deze pikte niet aan. Bij afslag Tzum de weg naar Tzum genomen:

Hierna naar Winsum:
Hier pakken we het fietspad naar Oosterlitten en Baerd op:


Vervolgens nog steeds langs het water naar Hoptille. Ik kies ervoor niet rechts richting huis te gaan maar links voor nog een lusje over Dronrijp. En dan het laatste stukje langs het kanaal naar huis.
Lekker gefietst en weer 2 uur in de pocket.
Gezien het weer mogelijk morgen intervallen hardlopend. Zien of we maandag en/of dinsdag nog wat kunnen doen. Pittig programma vanaf afgelopen maandag maar vanaf komende woensdag heb ik een hamburger, pints trip ingepland=extra punten voor het Klasbak klassement en 4 rustdagen. Pakken we de draad daarna wel weer op.

https://www.strava.com/activities/296511493


Geen opmerkingen:

Een reactie posten