Fietser en loper

Ik ben een fietser die daarnaast aan hardlopen doet.

zondag 3 mei 2015

Ratrace richting Frankrijk

Vandaag over 4 weken al hopen we te arriveren in Mormoiron aan de voet van de Mont Ventoux. Gezien het weer hier al het hele jaar kunnen die 4 weken niet snel genoeg gaan wat mij betreft. Vandaag overigens een rustdag vanwege jawel het weer. Wellicht morgen nog mogelijkheden.

Omdat de concurentie massaal overstapt op ander materiaal kun je natuurlijk niet achterblijven:
Renners die al overgestapt waren zijn zeer enthousiast dus ja dan moet je wel mee. Ik reken erop dat mijn gemiddelde's zeker met 2km/uur omhoog zullen gaan en dat kasseien in het vervolg als nieuw asfalt zullen aanvoelen. Op de trainingsfiets blijf ik gewoon met 23mm rijden voorlopig vanwege de nog aanwezige voorraad.
De Gran Fondo racer is inmiddels dan wel voorzien van de 25mm banden:
Op naar Frankrijk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten