Fietser en loper

Ik ben een fietser die daarnaast aan hardlopen doet.

maandag 4 mei 2015

Kansloze missie

Binnenkort is weer de strijd om de Klasbak Trofee, dit jaar op de Mont Ventoux. Van te voren weet je al dat je kansloos bent als je de afgelopen editie's analyseerd. Alle winnaars tot op heden hebben zowel voor als na hun overwinning geen platte prijs gereden. Sterker nog er werd alleen maar geklaagd over kasseien of dat de Paterberg te zwaar was. De Oude Kwaremont werd zelfs niet aangedurft en sommigen durfden zelfs helemaal de uitdagingen in Vlaanderen niet aan.
Ik ken ook geen enkele renner die 30 gemiddeld rijd met windkr 6 tegen:
en toch wordt je gewoon voorbij gereden tijdens de klim van de KlasbakTrofee.  Wie het nog begrijpt mag het zeggen. Dus maak ik me geen illusies en kan ik wel wat rust deze week inbouwen.

Vandaag dan eindelijk hogere temperaturen en gestart met liefst 14 graden. Wel windkr 6 maar goed je kunt niet alles hebben, zeker niet als je leest dat het morgen 8 kan worden. Gelukkig later het zonnetje er nog regelmatig bij. Rondje van 2 en een half uur over Wartena-Eernwoude-Oudega-Burgum-Leeuwarden.








https://www.strava.com/activities/297931272

Morgen maar eens kijken, mogelijk klein blokje hardlopen of eventueel woensdagmorgen. En dan de rest van de week rust.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten