Fietser en loper

Ik ben een fietser die daarnaast aan hardlopen doet.

zaterdag 2 april 2011

De grote comeback...

                                       

Op de foto met het rode shirt direkt na de start       .Op de video: na 5.26 min loop ik langs.

Vandaag was het dan zover na zo'n 20 jaar terug in het trimloop/wedstrijd circuit; De Condensloop waar het toevalling ook ooit begon (toen de 2,8km , nu de 5km).

Wel het was prachtig weer en geen last gehad van de warmte; het windje was hier debet aan denk ik. Veel bekenden ook van een vorig leven nog steeds aan de start. Na de start was het eerst erg druk en de 1e km ging dan ook niet snel in 5.35. De 2e in 5.20 maar daarna of misschien ook wel dankzij nog genoeg over om te versnellen. De volgende 3km gingen in minder dan 5min per km en dat resulteerde uiteindelijk in 25.37. Als je dat vergelijkt met 2 weken terug, 28.04 of vorige week 27.19 kan ik wel stellen dat het erg goed ging. De gemiddelde hf was dan ook nogal hoog met 169....Gemiddelde 11,5.

Uiteindelijk bij de heren 29e op 70 deelnemers en dat lijkt mij een zeer goede start.
                                         Startnummer 1596 komt over de finish.  Volgende week nieuwe kansen bij de Bloemketerploop in Franeker; wederom 5km.

Onderstaand het rondje van de Condensloop:
http://connect.garmin.com/activity/77371675

Geen opmerkingen:

Een reactie posten