Fietser en loper

Ik ben een fietser die daarnaast aan hardlopen doet.

donderdag 17 november 2011

Slechte voorbereiding

Het mindere lopen van afgelopen zondag had dus een oorzaak: buikgriep. Komt slecht uit zo kort voor Nijmegen maar goed zoals een bekend iemand zegt: elk nadeel hep z'n voordeel: ruim een kilo afgevallen.

Zoals het nu staat morgen een kort loopje proberen en vervolgens zondag maar zien hoe het gaat.

Voor volgend seizoen is al bekend dat er geen Muur meer zit in de Ronde. Het zou goed kunnen dat er een alternatief komt te weten de Peter van Petegem Classic op 16 april welke over het parcours (tot 2012 dan) van de Ronde zal gaan De huidige route van de PvP Classic heeft een ander parcours. Even afwachten hoe dit uit zal pakken, in januari meer hierover, maar zou wel een serieuze optie voor 2012 kunnen worden.

11 opmerkingen:

  1. als het lopen niets wordt, dan is het in elk geval alweer een goeie voorbereiding op t
    nije fietsseizoen en de PvP Classic:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het wordt een mooi fietsseizoen denk ik. Met een betere conditie beginnen en meer tijd hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ben ik volledig mee eens en de droge herfstperiode heeft er een goeie bijdrage aan geleverd. Dus dat beloofd wat voor volgend jaar:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gelukkig heb ik nogal wat voorprong op je als ik naar de startlijst kijk~!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. dat is uiteraard nog geen garantie:-) Je weet maar nooit. straks op en top getraind en met 65 kilo aan de start!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is teveel aangezien ik volgend jaar met 56kg aan de start kom en 8 minuten voorsprong heb....

    BeantwoordenVerwijderen
  7. je hebt gelijk, normaalgesproken onbegonnen werk. maargoed het is ook altijd de vorm van de dag. In elk hebben we nog een paar maandjes:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik piek volgend jaar in september; eerst hoogtestages in Sauerland, Oostenrijk en Franse Alpen; dan moet ik er klaar voor zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. dan is er voor mij maar één optie over om het hele jaar door te pieken. Een momentje rust voor september en dan vol gas!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Is prima; zet je wel op de foto als je boven komt!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. dat is in elk geval een mooi gebaar! maak ik wel een foto van de top 3 met jou in het midden!

    BeantwoordenVerwijderen