http://connect.garmin.com/activity/204687104
Even kijken of we woensdag eens wat langere duur kunnen doen en as zaterdag wederom naar Oude Willem. Tevens fiets ophalen uit Steenwijk zodat we de komende weken ook nog een paar keer kunnen fietsen voordat we nog 1 week aan de bak moeten in het Centraal Massief vlakbij de Puy de Dome.(helaas niet open voor fietsers).
Over fietsen gesproken: ik rijd al sinds jaar en dag met een Polar fietscomputer en ook al sinds jaren hebben ze bij Polar problemen met de hartslagband. Ik heb geloof ik al een keer of 5 zo'n ding teruggestuurd als de Polar weer 5-20min hartslagen van 170-220 aangeeft. Normaal zijn ze bekend met het probleem van slechte geleiding en krijg je gewoon een nieuwe. Goede service. Maar helaas deze keer presteerden ze het om bij een nieuwe band een rekening mee te sturen van 25 euro en dat is 8 euro duurder dan het kopen van een nieuwe band bij bv Futurumshop. Service kosten....... Tja je moet wel een plaat voor je kop hebben als je dat service noemt. En blijkbaar hebben ze dat bij Polar Nederland want toen ik reclameerde kwamen ze niet verder dan:
Dank voor uw email aan Polar Electro Nederland bv.
Wij vinden dit voor u zeer vervelend. U kunt de Polar
Softstrap retourneren met de factuur. Wij zullen de rekening crediteren.
Excuus voor het ongemak.
Tis dat die Garmins zo duur zijn anders bestelde ik gelijk een Edge800. Nu nog maar even verder met de Polar. Gelukkig nog een reserve Softstrap liggen.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten