Fietser en loper

Ik ben een fietser die daarnaast aan hardlopen doet.

woensdag 16 juli 2014

Duurritje

In eerste instantie zou ik naar Tecklenburg afreizen voor de eerste hoogtemeters maar een vervelend bericht vanuit het MCL deden me besluiten niet te ver weg te gaan.
Derhalve vanaf huis vertrokken met een route van 79km door de Garmin gemaakt. Vanaf huis naar Blessum en via het betonpad naar Hoptille:

Het pad bij Hoptille komt uit bij Baard:
Vanaf hier gaat het dan naar Oosterlittens. Hier heeft de Garmin het moeilijk, een eerdere keer ook al, vanwege de kleine straatjes en steegjes. Uiteindelijk weer op de route gekomen naar Hinnaard. Het vervolg was Wommels en vanaf daar naar Witmarsum. Ik kom eigenlijk nooit in deze omgeving maar het was vandaag prachtig weer dus dan kan het een keer. Na Witmarsum kom ik oude collega Rick Vlieger tegen die aan het trainen is voor een 7 daagse etappe cyclo eind augustus.
Vervolgens gaat het naar Makkum en via de dijk naar de kop van de Afsluitdijk:


Hier langs de dijk naar Zurich en voorbij Zurich nog even op de dijk gekeken bij de Waddenzee:


Vlak voor Harlingen rechtsaf naar Arum-Achlum-Winsum-Baijum-Dronrijp richting Marssum en langs het kanaal naar Ritsumasyl om dan nog langs It Holt te rijden richting huis. 79km op de teller en lekker gereden,

Straks nog even op de gewone fiets een km of 15 naar MCL vv maakt een leuke afstand vandaag.

http://connect.garmin.com/activity/542756004

Geen opmerkingen:

Een reactie posten