Fietser en loper

Ik ben een fietser die daarnaast aan hardlopen doet.

woensdag 30 juli 2014

Top omstandigheden vandaag

Heerlijk weer vandaag tijdens een ritje van 71km met zo´n 1000hm door het TeutoburgerWald.

Kleeberg, Holperdorperstrasse, Urberg, Dorenberg, Jagerberg, nog wat onbekende heuvels, Steinstrasse (erg steil!) en de gemakkelijke kant van Tecklenburg stonden op het programma.

Het was even afwachten hoe het zou gaan zo vroeg in het seizoen met nul hoogtemeters maar dat was achteraf een meevaller. Het liep meer dan voortreffelijk. Een straatlengte achterstand op de Holperdorperstrasse kon omgezet worden in de maximale bergpunten, op de Dorenberg kon ik de heren op de foto zetten en verder kon ik overal lekker tempo draaien waar nodig. Het gemiddelde is standaard laag bij mij maar vandaag wel een stuk hoger dan normaal in Tecklenburg (meestal 22,5-23). Dus dat geeft wel vertrouwen. Die rugzak van 7kilo die ik niet meer mee hoef te nemen is de vermoedelijke oorzaak.

Weer wat nieuwe wegen gereden en daardoor ook nog voor een spoorwegovergang komen te staan met gesloten bomen. Helaas kwam er geen trein voorbij maar bleek je via de intercom te moeten vragen of ze de bomen even open konden doen...

http://connect.garmin.com/activity/553170341










Geen opmerkingen:

Een reactie posten