Fietser en loper

Ik ben een fietser die daarnaast aan hardlopen doet.

woensdag 26 november 2014

Het wordt kouder

Zo langzamerhand gaan de temperaturen toch echt naar beneden (vandaag 5gr) icm aardig wat wind voelde het ook koud aan. As weekend wordt er hier nachtvorst voorspeld. Maar tot op heden hadden we natuurlijk niets te klagen.

Vandaag geen fietsweer wat mij betreft en daarom na het werk maar even de korte route van de Deinum Run op 7 december opgemeten.  Hardlopend kwam ik tot 5,8km en dat was voor vandaag ook mooi genoeg.

As zaterdag een "thuis" wedstrijd vanuit Franeker de Ronde over Ried. Niet dat ik deze keer in Ried zal komen want ik loop hier de 9km ipv de 12 de vorige keren. De 9km gaat voor Ried binnendoor de weilanden naar Schalsum.

http://www.strava.com/activities/223387832

Geen opmerkingen:

Een reactie posten